onsdag den 10. oktober 2012

Til Johnny

SÅ er der sket lidt på layoutsiden her på bloggen. Hvis jeg selv skal sige det - hvilket jeg jo tydeligvis skal - så synes jeg det er blevet noget bedre. Forhåbentlig kan man bedre se den nye skrifttype jeg har taget i brug, og baggrundsfarverne skiller mere emnerne og sidemenuerne fra hinanden. 

Primært er det til ære for min eneste blog-ven herinde pt, nemlig mr. Johnny! :) Derudover har jeg lige smidt 8 indlæg ud eller deromkring, som lå og gemte sig som kladder. Alt dette takket være et røvsygt og virkeligt underligt oplæg vi i dag havde i den tværfaglige uge - hvor jeg for første gang udvandrede fra et oplæg/foredrag (hvad det nu var hun havde gang i!), og fandt noget bedre at tage mig til! :)

Her ser vi så Johnny. 
Han er så vis og klog at hans hovede er størst i toppen ;)
Synes du at Johnny ser ud til at være en fin fætter?? Så kan du klikke ind på hans blog her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar